Saturday, 7 March 2015

SPM RESULT


Dah 4 hari SPM result keluar .
Tapi baru harini terasa nak post .
Result takde lah hebat mana .
Tapi still Alhamdulillah .
Dapat 4A 6B ( 1A+ 2A 1A- 3B+ 3B)
Target 6A , tapi takde rezeki .
Lagipun dah boleh agak da .
Sebab result akak dulu pon 4A jugak .

Aku dgn akak result mesti lebih kurang .
Dulu PMR akak dapat 7A 1B , aku pon dapat 7A 1B
Time darjah khas akak dapat pangkat 2 , aku pon dapat pangkat 2 .
And dulu SPM dia dapat 4A sekarang aku pon dapat 4A . hahaha
Nampak tak permainan dia ? hahaha

Cuma nak sambung belajar nanti , aku xdela nak amek course yg sama mcm dia .
Dia amek computer engineering .
Aku kalau boleh nak more pada Sains .
Aku ingat nak jadi Dentist .
In Sha Allah kalau diIzinkan .

Alhamdulillah result SPM kali ni , aku tengok ramai jugak kawan-kawan aku berjaya .
Ada yg straight A's , ada yg 8A 7A 5A .
Tipu lah kalau takda rasa jeles kan ?
Tapi rezeki tuh semua Allah yg bagi .
Lagipun kawan sendiri ?
Takan lah kita happy bila tengok kawan kita jatuh kan ?

Semoga kawan-kawan aku berjaya . In Sha Allah










No comments: